dinsdag, oktober 16, 2007

Nog in Freeport

Hallo Allemaal,

Vandaag vertrek ik voor Boothbay Harbor!! Cindy komt me in exact 2 uur ophalen. Gisteren heb ik wat gewinkeld in Freeport, eigenlijk niet zo heel veel gekocht....wat echt een heel wonder is..;-)
Maar ik denk dat ik dat wel goed ga maken deze week. Kan niet wachten totdat ik in Boothbay ben maar ga Kate wel ontzettend missen. Ze is echt geweldig!

Gisteren ben ik naar een Mary Kay meeting met haar geweest. Kate verkoopt Mary Kay producten. Het is een soort make-up lijn en mensen verkopen deze producten alleen thuis. Het is een soort club waar iedereen elkaar toejuicht en zegt hoe geweldig diegene is.... je wordt er een beetje nep van. Maar het was wel leuk om mee te maken. Ik kreeg een make-over en Kate moest de andere vertellen wat ze op mn gezicht had gesmeerd. Dus...daar stond ik dan voor 30 mensen...En voor de rest konden de gasten 's avonds een prijs winnen door zoveel mogelijk vragen te stellen, tja....dat moet je niet tegen mij zeggen...dus ja...ik heb de prijs gewonnen!!
Het was een lipgloss...of ik nog niet genoeg make-up heb.
Maar voor de rest was het ontzettend leuk en Amerikaans.
Voor de rest heb ik geweldige gesprekken gehad over de politiek. De meeste christenen zijn conservative, dus pro Bush...dus dan weet je het wel!!

Op het moment ben ik de country music channel aan het kijken, GEWELDIG! Ik heb wel een oor en keelontsteking. Het werd na zaterdag alleen maar erger maar ik geloof dat het nu steeds meer over gaat. Kate blijft me maar allerlei pillen geven, dus....en het helpt!

Doeiiiii!!

1 opmerking:

Unknown zei

geen foto van je make up over?? ;)
nou meis geniet nog even daar, ondanks je keel en ooronsteking, wel vervelend zeg! Probeer jezelf niet te druk te maken, anders gaat het ook niet over. Neem wel je rust.

Dikke knuff en liefs

Els