vrijdag, juni 30, 2006

Donderdag

Hallo Allemaal,
Het is vandaag donderdag, dat betekent dat het bijna weekend is! Yay! Ik ben moe! Maar ik moet nog in ieder geval tot zaterdagochtend werken dus uitrusten gaat niet echt. De afgelopen dagen bestonden uit vooral werken, werken, werken. Ik heb een aantal Amerikaanse kinderliedjes geleerd! Echt zo grappig! De kinderen blijven maar zingen en verwachten van mij dat ik ook het hele nummer ken, dus ik heb mn best gedaan en ik ken er al een aantal! Het is nog steeds regenachtig en er is veel mist. De anderen councelors leren me nu pas een beetje kennen dus het wordt gezelliger met de dag! Sommige zijn echt zo gek! Alex is van boating (varen) en is nogal lang (denk wel 2 meter) heel dun en spier wit! Maar hij is echt grappig! Hij is degene die me ook kwam redden toen ik vast zat op het meer met mn boot, de wind was gewoon te hard! Dan heb je Thomas van 15, die gewoon gek is. Na het zwemmen komt ie me altijd een knuffel geven terwijl ik nog droog ben....dus het resultaat is dat ik hard wegren en hij achter me aan zit. Daarnaast haat hij insecten dus pesten we hem vaak door bijv. een worm of een ander insect op zijn hoofd neer te zetten, dat is zo grappig! Wade en Aaron kwamen langs om me te zien, wat echt leuk was, ze zijn beiden gewoon raar! En voor de rest gaat alles z’n gangetje. Morgen is er een councelorhunt, als je wordt gepakt door een van de kinderen krijg je een mix van alle soorten kaas/siroop/saucen/meel over je hoofd...Ik heb een aantal ingredienten gezien en je wordt er niet blijer van. Maar ik denk dat het heel grapig gaat worden. Ergens heb ik er super veel zin in! Tevens heb ik morgenavond met mijn groep een sleepover op kamp knickerbocker. Dus dat gaat leuk worden! Kampvuur en marshmellows, Yummy! Maandag heb ik de middag vrij omdat ik naar Augusta (hoofdstad van Maine) moet voor een soort sofi nummer. We gaan dan ook shoppen enzo. En dinsdag is er de 4th of July, wat een nationale feestdag is. Dat gaat leuk worden denk ik, in ieder geval dat hoop ik. Dus volgende week is een korte week! Op 15 juli ga ik twee dagen naar New York, als alles goed is! We gaan met het vliegtuig, dus dat wordt leuk! We komen pas 17 juli terug, als de nederlandse groep uit Katwijk in Boston arriveert. Ik kan dus niet naar Boston, maar tja ik kan niet alles doen! Neal (campdirector) wil me wel zoveel mogelijk mee laten gaan met de nederlandse groep, dus ik ben benieuwd!
Mijn werk op kamp knickerbocker gaat goed, het is alleen lastig dat sommige kinderen totaal niet naar mij luisteren, maar ze luisteren naar niemand! Dus vandaag heb ik flink wat uitbranders moeten geven, maar die waren allemaal terecht. Ik haat het om de boeman te zijn maar goed dit moest gebeuren. De meeste counselors zijn leraar in de winter dus ik ben een beetje een uitzondering, maar dat neemt niet weg dat ik het geweldig vindt om met de kids lekker bezog te zijn en vooral in een boot te zitten!!
Voor de rest gaat alles zn gangetje. Ik hou jullie op de hoogte!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej Jac,
klinkt als een gezellige boel daarzo;) Haha al die Amerikanen zijn wel btj gek als ik het zo hoor, maarja als ik trugdenk aan Aaron had ik ook niks anders verw8:P Wnnr komt de date met Wade?:P Wel gaaf zeg da je naar NY gaat! Super zegg! Nou geniet dr van!! En heel veel plezier daar hej!Tot over 2,5 week!
Grts,
Toni

P.S.Da moe je ons toch ook wa van die amerikaanse kinderliedjes leren hoor:P

Anoniem zei

Heej meiske!
Jaja ik probeer je zo goed mogelijk te volgen, maar kan niet alles! :) En vooral vanaf 9 juli is het even stil van mijn kant :( Maar ja, ik heb YoY dus tja :) ook errug leuk!
Verder ben je nog slachtoffer geworden van councelorhunt ??
Whaha take care girl en we keep in touch via de mail ook!
Liefs en tot snel!

Els