maandag, juni 26, 2006

In Boothbay

Eindelijk ik ben er!!!..De computer verbinding is echt traag dus ik kan helaas niet vaak mn gmail checken en mn hotmail gaat ook al net aan...Mailtjes beantwoorden gaat al helemaal moeilijk worden dus ik kan niet dagelijks mailen....snik...zelfs internet thuis is nog sneller...!!
Zaterdagmorgen heeft Jolanda samen met mn moeder me afgezet bij Schiphol en uitgezwaaid. Na 2,5 uur rondgelopen te hebben op Schiphol kon ik eindelijk naar mn vliegtuig.. Het vliegtuig naar Reykjavik was klein,:3 stoelen aan de ene kant en 3 aan de andere kant. Ik had een stoel bij het raam en daar was ik heeeeel blij mee maar toen kwam de stewardess vragen of ik wilde ruilen met iemadn omdat ik alleen reisde. Natuurlijk zei ik met mn stomme kop ja en werd ik dus achterin het vliegtuig geplaats tussen 2 mensen in: GREAT! De jongen die naast me zat was Duits en hij werkte voor de duitse tv! Hij was cameraman. Echt grappig!
Op Reykjavik moest ik overstappen op Boston. IJsland lijkt echt plat en dood naar mijn beleving maar goed ik heb alleen maar de kustlijn gezien...er zijn wel ergens bergen geloof ik en op foto’s ziet het er wel mooi uit.
Op Reykjavik liep ik een uur vertraging op omdat ze je adresgegevens in Amerika moeten weten en zodoende kon het vliegtuig naar Boston niet op tijd opstijgen. Naar Boston zat ik wel voor het raam, wel helemaal achterin maar toch! Die vlucht was echt lang naar mijn beleving. Het duurde 6 uur in totaal maar na 3 uur had ik het wel gehad. Op Boston aangekomen stond Kim en haar avder me op te wachten. Mn twee enorme koffers konden net in haar auto...ze paste niet alle twee in de achterbak, dus het was nogal een gedoe. Ik was rond half 8 amerikaanse tijd in Boston (savonds). Kim heeft me meteen naar Boothbay gebracht en om half 12 was ik dan eindelijk hier: ik was kapot!
Vandaag heb ik uitgeslapen en rustig aan gedaan, ik was pas om 12 uur beneden. We zijn gaan shoppen in Boothbay en hebben wat tv gekeken. Ohja en voor alle insiders: ik kwam Aaron tegen en die gaf me meteen het nummer van Wade. Hahaha...ik zal er denk toch een keer aan moeten geloven: ik ga op een date met Wade...Maar meer wordt het ook echt niet! Haha.
Morgen eerste dag kamp, ik ben benieuwd!
Het wordt nogal een gedoe om naar Soulfest te gaan heb ik begrepen, volgens Allison is het 4 uur rijden! Dus ik hoop echt dat ik kan gaan....we gaan het zo checken...duim voor me!
Liefs, Jacoline

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej Jac,
so dat was me het reisje wel zegg! Heb je je nog wel n btj vermaakt in het vliegtuig dan?
Haha die Aaron dan ook:P 'k Denk da je inderdaad met Wade op een date moet meiss, hihi!
Nou heel veel plezier vandaag op je eerste dag kamp!!
Groetjes uit Nederland,
Toni

Anoniem zei

heej Jac,
meiske wat heb je weer meegemaakt! Hehe de kerkdienst is er toch niet van gekomen?!
Who is Wade?! ;) Joh lekker daten, ubergezellig :P haha
Gods Zegen en suces met je kamp!
Liefs en big hug!

Els

Anoniem zei

Hoi Jacoline,

Hoe gaat het? Geweldig wat je allemaal meemaakt daar bij Uncle Sam!
Het is erg leuk via je site mee te genieten met alle dingen die je meemaakt! WOW het HILTON.
Groeten aan Kim, Neal, Allison, Andy, Dave, Meagan, Bob, Kitty, Bill, Heather, Ashley, Taylor, Nan, Chip, and Patty.
Nog veel plezier en succes,
Marie Louise