maandag, juni 26, 2006

hi there!

Hallo Allemaal!
Hier weer een nieuwe berichtje van mij! Mn eerste dag kamp zit er op! Yay! Vanochtend moest ik om half 7 m' n bed uit, wat vrij normaal hier is want iedereen ligt al voor tienen in bed! En om half 8 begon ik met werken. Het weer is hier regenachtig maar het is warm en vochtig, de zon schijnt niet. Deze week is een beetje een slechte week qua weer maar ik hoop dat het volgende week beter wordt. Vanochtend begon alles nogal traag voor mij, je zit letterlijk uren op kinderen te letten, en ik wist niet echt wat ik moest doen. Ik ben ingedeeld bij de K's (6 jaar) en die groep schijnt het luidruchtigst te zijn. Jodi is de camp counselor van die groep maar omdat zij vaak bij het water is als lifeguard val ik in, de andere campcounselor van die groep is vorige week weggegaan vanwege een andere baan. Samen met 2 junior councelors (Ashley en Michelle) let ik op 21 kinderen (vandaag waren er maar 16) 's ochtend wordt de vlag gehesen en gaan we op de playground spelen met de kids, daarna arts&crafts en dan weer playground, dan ergens lunch en daarna zwemmen en varen. Ik heb niet gezwommen maar ik heb wel met twee kids gevaren en dat was wel leuk. Alleen een van de kids moest zo nodig plassen dat hij het maar in zn zwembroek heeft gedaan in de boot! Ik vroeg me al af waarom er zoveel water in de boot was....
Mary, mn gastmoeder, is druk bezig om onze trip naar New York te boeken...echt gaaf, we gaan naar New York! Waarschijnlijk met de bus maar misschien met het vliegtuig...ik hoop dat we gaan vliegen! Soulfest gaat waarschijnlijk ook gewoon door, het is toch dichterbij dan Allison dacht en ik heb al aangeboden om een kamer te huren in een hotel ofzo, maar dat was niet nodig.
Deze week staat er niet veel op de planning, ik ga bij een campcounselor/vriendin eten (Kim) en dit weekend waarschijnlijk weer shoppen en dan wel naar de kerk! Ik ben benieuwd!
En voor iedereen die niet weet wie Wade is...ik ken hem van 2 jaar terug toen we met een amerikaanse groep door nederland gingen fietsen. Hij is 3 jaar jonger dan mij (dus ik voel me nogal pedo...ik weet niet eens of het officieel wel mag hier..)
Over fietsen gesproken..Allison (vriendin en in mn gastgezin) zei tegen me dat ik als ik fietsen zou gaan missen wel op haar fiets mocht...Yeah right! Fietsen mis ik echt niet!Ik heb nog geen foto' s genomen dus zodra ik die heb zet ik ze hier op!
Voor Suus: mn gastbroer Justin heeft Pinmonkey in concert gezien, ze waren voorprogramma bij Rascal flatts...ik weet dat je nu jaloers bent...haha ;-)
xxx

3 opmerkingen:

juf Ineke zei

Hey...hoe heet Jodi verder...?

enjoy:-)

Oh enne, t broertje van M'riek kom ws vrijdag de deur van de keuken schilderen...yay ;)

hugz!

Anoniem zei

Whaha oké dan en tof dat je eerste dagje er alweer opzit..
Ik ben nu druk bezig gegaan met YoY opschieten doet het alleen nog niet :( Kampouders..

Meis take care en lot's of love from here!

btw ik heb nog leuk nieuwtje maar ik mail je er nog wel ff over :D

Knuff Els

Anoniem zei

moet controleren:)