vrijdag, augustus 18, 2006

bijna in het vliegtuig

Dank jullie allemaal voor jullie trouwe berichtjes!
Over 22 uur zit ik in het vliegtuig! Ik ben druk aan het pakken, en het schiet aardig op alleen past het niet allemaal in mn koffer...haha...dus ik denk dat ik maar weer overnieuw begin! Van de week heb ik de hele week op kamp gewerkt. Dinsdag heb ik een vlot met mn groep gebouwd van karton en tape! Je mocht alleen tape en karton gebruiken en alles wat je in de natuur kon vinden...op karton drijft een vlot natuurlijk niet, dus heb ik een constructie verzonnen van hout karton en ducktape! En wonder boven wonder ons vlot was de enige die dreef! De rest zonk na 5 sec. Onze bleef wel 2 minuten drijven! Maar toen zonk ook onze ' Titanic' ...helaas!
Gisteren hadden we een staff uitje! Mini golf in Old Orchard beach en eten in Portland! Was erg leuk en gezellig! Afgelopen dinsdag heeft Neal (campdirector) me mee uiteten gevraagd! Dat was ook erg gezellig! En natuurlijk vanavond was mn laatste avond hier en zijn we uiteten geweest bij Applebews, kortom veel gegeten dus........
Ik vind het jammer dat ik hier weg moet, maar aan de andere kant kan ik niet wachten om jullie allemaal weer te zien! Tot gauw! xx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wow girl, time has fly :) good to have you back :) hehe welliswaar morgen maar toch, toch wel fijn om dan weer te weten dat je in the Netherlands bent, en als het meezit zie ik je dinsdag al :D woei erg veel zin in!
Onwijs goeie vlucht gewenst, en geniet lekker als je weer thuisbent!:)
Liefs en big hug Els

Anoniem zei

Hii,
ws. lees je dit niet meer op tijd, want je ben nu waarschijnlijk al bijna op weg naar Boston, of ni? Nou toch wil ik je een hele fijne vlucht toewensen! By the way: paste alles nou in je kofferr? Of heb je de helft daar moeten laten:P? Haha jou kennende laat je dat niet gebeuren:P
Nou tot snel in Kattuk!!
-xXx- Toni

P.S.Uit eten geweest met Neal? Haha dat was vast erg gezellig;)hihi