maandag, augustus 21, 2006

Jac weer in Holland :-D

http://www.myspace.com/jacoline

Ik ben weer veilig aangekomen in Holland:-) Gelukkig is het hier lekker koel en ben ik een beetje bij aan het komen van de reis!
Vrijdag was erg emotioneel, ik moet van iedereen afscheid nemen, toch was het iets makkelijker dan ik dacht, ik weet gewoon dat ik zeker weer terug kom ooit (al kun je dat natuurlijk nooit zeker weten). Ik kreeg van Tom (onze buschauffeur, een grote amerikaan) een klein knuffelbeertje met daarop: special friend. Echt heel lief, Tom was ook erg emotioneel...en ik wilde niet huilen, maar helaas dat gebeurde toch (door Tom!). Neal, de campdirector heeft me wel 6x omhelst! En Kim wilde me niet loslaten. De kinderen hingen aan mn benen, en smeekte me om te blijven, en of ik in ieder geval een dag langer wilde blijven...haha...Dat was erg grappig! Om 3 uur smiddags kwam Cindy me ophalen en zijn we naar Logan airport gereden in Boston. Ik was daar rond half 7, gauw ingecheckt (ik had veel te veel bagage, maar ze deden niet moeilijk) en door de douane heen, wat vrij makkelijk is als je geen water in je handbagage hebt! Mn vlucht vertrok om half 10 savonds...een 6 uur durende vlucht naar Reykjavik! Ik zat naast één of ander Braziliaans mannetje waar ik de hele vlucht mee heb zitten praten over van alles en nog wat..weinig geslapen dus...Op Reykjavik aangekomen moest ik weer door de douane, en 1,5 uur later vloog ik naar Amsterdam, ik zat zowaar 1e klas! Wat zitten die stoelen lekker zeg en wat een beenruimte:-) Toch nog niet genoeg om mn mega handtas onder mn stoel te proppen (pastte niet boven mn hoofd) dus ik kreeg een waarschuwing, maar gelukkig kreeg ik hem wel zover onder mn stoel dat het niet opviel(kwestie van proppen, schoppen en nog eens proppen)Zonder vertraging kwam ik aan in Hollanda....Het is weer vreemd om in Katwijk te zijn, vreemd om mn vrienden weer te zien (er is echt veel te veel gebeurd deze zomer) maar bovenal vreemd om in mn bed te slapen:-)Ik mis Amerika! Ik mis iedereen daar! Ik ga ook zeker snel weer terug, maar ik vind het ook weer ff lekker om thuis te zijn! xxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heejj,
hoe issiej? alles goed? Met mij wel hor;) Volgende week reunie hej;) Jij komt tog ook wel ff:-|?? Gaat egt wel gezelliej worden! 'k Heb volges mij mn moeder al aardig zover gekregen dat ze snapt dat ik volgend jaar egt nr USA MOET gwoon, haha:P Eg lol...maar nou me vader nog...
Nou see yah soon!!!
-xXx- Toni

Anoniem zei

Hey Jac,
alles goe? Reunie vd week was gezellig he! Egt lache om iedereen wirr terug te zien en alle foto's en filmpiejs enzo!
Weetje!! Mn ouders hebben overlegd en als k wil mag ik (mits ik samen met ERica ofzo ga) volgend jaar naar USA!!! EGt zoo vett!! (H)
Nou spreek je snel wirr!!
-xxx- Toni