zaterdag, augustus 12, 2006

Bijna weer terug......

Aankomende week gaat een drukke week worden met pakken en alle afspraken die ik nog heb staan. Gisteren heb ik al afscheid moeten nemen van mn gastbroer en zn hond en van een counselor...snik! Afscheid nemen is niet mijn favoriete bezigheid.
Jullie hebben allemaal wel op het nieuws gehoord over de nieuwe restricties op de luchthavens hier in Amerika...geloof me: het is een hel! Ik heb zoveel spullen dat ik wel handbagage mee moet nemen, dus toen ik het nieuws hoorde stond me het huilen nader bij dan het lachen...Ik ga maandag even bellen met mn luchtvaartmaatschappij om te checken hoe en wat...
Het is maar goed dat ik niet via London vlieg, want dan is het nog erger!
Afgelopen week heb ik de hele week gewerkt op kamp. Deze week zat ik bij de D's (10 tot 12 jaar) wat erg leuk was! Woensdag stond splashtown op de agenda, en afgeopen vrijdag was het waterdag! Veel gezwommen dus. Daarnaast heb ik per ongeluk een junior counselor (Cody) donderdag in het water gegooid, ik sprong van de boot op de steiger waardoor de steiger een beetje wankelde en de boot die Cody vasthield van de steiger afdreef...opeens hoorde ik een plons, en ja hoor daar lag Cody....
Gisteren heeft hij mij de hele dag geprobeerd terug te pakken: maar is niet gelukt! :-)
Vandaag ga ik naar de former Red Sox (een baseball team) en morgen Freeport!

Mijn vluchtgegevens voor aankomende zaterdag 19 aug. zijn:
Reykjavik, IJsland naar Amsterdam
Aankomst 12:55 pm
Vluchtnummer: FI0502

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej meiss,
jah de 8 weken zitten dr al weer bijna op...Time flies when you're havin' fun huh?:P
Wat een toestanden zeg met die vliegtuigen etc. Hopen voor je da je tog nog wat handbagage mee mag nemen...Nou geniet nog ff van je laatste weekje in Boothbay!! En doe alle bekende maar de groetjes van mij, wil je da doen?:P
Nou doeiii!!
Grts from Kattuk,
je nichiejj

Anoniem zei

Jaaa, ook van mij even de groeten! ;) Jaa, ik weet precies wat je bedoelt met "afscheid" en "vervelend". Veel plezier daar nog! Ik wou dat ik daar nog was!

xxx

FanofGOD zei

Hey Jacoline
Not sure if you saw my other posts on your blog about soulfest!!But just wanted to say it was cool to meet you really quick at SOULFEST!!!That is so cool you remembered me and my friend from our shirts haha!!It was an awesome time at SOULFEST!!What did you think of the worship with Chris Tomlin?Man it was amazing as always!Well hope you read this.God Bless You
and thanks for coming up to me and saying HI.
FanofGod

Jacoline zei

Thanks everyone fopr their messages!

To FanofGod! I'm trying to get back to you, but can't find any blogs of you or your e-mail address:-) It was so fun seeing you guys! I was like: hey a familiar face! Although it was short it was funny! I've filmed Chris at the deeper well and I filmed him shortly when he was playing that night, it came out great, well at least I'm happy to have that material! Unfortunately I didn't get to meet him, but oh well, I'm glad that I saw him! Mail me at jacolinevanderplas@gmail.com, and I will get back to you!

Anoniem zei

heej jac!
whaha je komt wel op beter tijdstip terug zeg!! :) oow zucht, ik wil je graag op komen halen, maar moet ff kijken, ander vriendinnetje en haar vriendje komen maby..
Maar goed, dat zie ik dus nog wel ffkes, wie komt je ophalen weet je dat al?
Geniet nog ff daarzo, en zie ernaar uit om je weer te zien! :)
Liefs en big hug!
Els

Anoniem zei

Heej nichiejj,
nog een hele fijne laatste dag toegewenst! Morgen alweer naar huis toe he:( Wat gaat de tijd toch snel... zo spreek ik je de dag voordat je weggaat en zo is het al weer 8 weken later...Ik heb in ieder geval ontzettend genoten van mijn 3 weken in Boothbay en ik weet ckr dat jij dat ook heb gedaan die 8 weken dat jij er zat...Enne we hebben natuurlijk veel lol gehad:P
Nou meiss een fijne terugreis toegewenst enne k zie je vast binnenkort wel in Kattuk;)...
-xXx- Toni

Anoniem zei

He Jac,

Alweer bijna thuis he? Nou ik ben alweer aan het werk, maarja. Gaaf om te lezen hoe Soulfest was (en natuurlijk ook al het andere) en leuke foto's.

Groetjes, Dennis

Anoniem zei

Heee, 't kan erger... ik ben zelf in 't water gevallen.. met m'n dr. Martens laarzen!! Die waren helemaal volgelopen en had zulke zware schoenen dat ik de boot niet meer opkon... hahaha! Ask Dave & Sara!

Maar ik hoor 't al, je hebt weer een aardige reputatie opgebouwd.. heel goed :-D

Ben blij dat je weer terug komt vriendinnetje! Heb je gemist! XX Jo