zaterdag, juli 22, 2006

Een update

Agatha, Peter en ik

Kim, Jan-Willem en Agatha

Sea dogs
Jan-Willem en ik


Ik heb al even een tijdje geen update gegeven, maar ik vermaak me nog steeds!;-) Boston was net als New York ook erg gaaf! We hebben er 2 dagen gezeten, en ik heb dit keer meer van Boston gezien dan de vorige keer, dit keer zijn we ook naar Harvard gegaan en hebben we weer een Duck tour gedaan, dat was erg leuk!De Katwijkse groep is goed aangekomen, ik ben amerikaanse leiding. In een vorige bericht vertelde ik jullie over een reggae cruise, afgelopen donderdag zijn we op een cahootcruise geweest, we waren allemaal vrij aangeschoten en hebben ontzettend veel foto’s gemaakt, hier een aantal (op de foto’s staan de nederlandse leiding en Kim van de Amerikaanse leiding)Het is ook wel erg raar om weer in het nederlands te praten.
Het is hier erg benauwend warm, afgelopen week in new york en Boston 40 graden! Nu is het gedaald naar 25 graden maar nog steeds erg warm, ook was ik vorige week lek geprikt door muggen en de combinatie warmte en muggen maakt dat je lichaam er niet vrolijker op wordt. Maar New York en Boston hebben er voor gezorgd dat mn wonden zijn genezen. Ik ben gisteren naar Portland geweest, een stad in Maine, daar hebben we een baseball game van de Sea dogs gezien, de sea dogs is een team dat goed bevriend is met de red sox, spelers uit de red sox gaan naar de sea dogs en andersom. Vier jaar geleden ben ik naar de Red Sox geweest maar dit keer waren de kaartjes errug duur. Morgen (zondag) gaan we naar een Jazzdienst in de kerk en daarna naar Bingham om te raften! Daar heb ik super veel zin in. Dinsdag komen we weer terug en ga ik drie dagen op kamp werken (camp olympics) Het wordt weer een leuke week! Xxx

(voor updates over de katwijksegroep: http://katwijkboothbay.blogspot.com )

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heej girl!
good to here all the stories! :) how many people are reading this?! :)
Good to hear that you are enjoy it there!
Ik heb nog steeds last van mijn heimwee en gemis naar mijn kids en leiding van YoY :) Gelukkig zie ik een stel van de leiding very soon again :) :D Tonight en over 2 weekjes!
Nu dan, veel plezier daar nog, times flies!
Dikke knuff Els

Anoniem zei

Nou, die oogjes van agatha zien dr niet al te best uit! hahaha!!!