zaterdag, juli 29, 2006

Zaterdag 29 juli

http://photos1.blogger.com/blogger/8031/1743/1600/raften.jpg

Eindelijk weer eens een update over mijn leventje....
Haha, ik weet niet of ik jullie daar blij mee maak maar ach..
Afgelopen zondag was er een Jazz service in de kerk! Dat was super gaaf! De dominee danste zelfs! Daarna met de bus richting Bingham, up north! Maandag was namelijk de dag dat we gingen raften! Dat raften was gaaf! Onze gids Teri was echt super, wow wat kon die meid kletsen zeg, zelfs meer dan mij:-) (is dat een wonder of niet?) Ik ben niet uit de boot gevallen, gelukkig! Maar het was soms best eng, de rivier had een schaal van 4 en de engste rivier heeft een schaal van 5. Dus het was best een adrenaline stoot.
Dinsdag ben ik met Kim weer teruggegaan naar Boothbay om op het kamp te werken. Afgelopen week was er namelijk kamp olympics...De olympische spelen werden nagebootst. Ik mocht de vlam aansteken..natuurlijk ging dat niet helemaal zoals gepland...het scheelde heel weining of ik had mezelf aangestoken;-) En natuurlijk kreeg ik dat de hele week te horen, de kinderen vonden het namelijk nogal lachwekkend...dat was het ook wel;-)
We zijn met de Netherlands Team 5e geworden...dus we hebben het niet zo goed gedaan, helaas....ik heb nog wel mn longen uit mn lijf gezongen, en ze zelfs hup holland hup geleerd...(amerikanen zeggen huub holland huub) Maar nee dat mocht niet baten...
Anyway update over Soulfest......Ik ga!
Kim gaat met me mee, ik heb een hotel geboekt en we gaan zaterdag Chris Tomlin zien! Hij speelt wel pas om 8 uur savonds dus hopelijk kan ik vrij vooraan komen, maar we moeten even afwachten...Ik vind het echt cool! Voor de rest ziet die dag er sowieso heel cool uit, want er zijn echt veel sprekers en bandjes, dus ik heb er zin in!
Het weer hier wordt steeds beter, het is nu super warm...Ik ben flink gekleurd.
Nog is grappigs was dat donderdag op kamp een man naar me toe kwam die uit Katwijk kwam! Hij was in Booythbay omdat zijn vrouw hier vandaan komt, die man is ook leraar om mijn school (GPW leraar) en zit in de baptisten gemeente, ik weet nu niet of hij daar voorganger is maar veel Katwijkers kennen hem vst wel: Jan van der Plas
Dat was wel erg toevallig, hij had een artikel in de krant gezien en was daarom naar kamp gekomen...maar de nederlandse groep was helaas deze hele week in Bar Harbor en hij ging vrijdag al naar huis...
Vnadaag hadden we een carwash. En ik raakte in gesprek met een man genaamd Joey. Hij is een zanger en gaat ook naar Soulfest! Heel gaaf, check zn Myspace: www.myspace.com/joeyomusic
Nou ik ga weer eens! Hopleijk gaat alles goed met jullie, je kan gewoon reageren op mn log, je hoeft niet lid te worden:-)
xx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallooooo!!

Klinkt goed... ik wil ook naar Soulfest!! Mja... als jij nou geniet voor twee, dan was ik 'r ook gewoon een beetje bij!

Nog heel veel plezier verder!!! Ik ga weer verder met klussen in m'n huisje!

XXX Jo

PS. Wonder boven wonder ging het aansteken van het olympische vuur vorig jaar zowaar goed!!

Anoniem zei

heeej meis!
inmiddels zit je denk ik al op soulfest, of ben je alweer terug..
Ik ben terug van de betteld, het was gezellig.. lekker gekrepeerd met al die regen haha!
goed om te lezen dat het goed gaat, times flies!
Verder mja :) niet zoveel even te melden, gebeurt een hoop hier! :)
Gods zegen en spreek je snel! I miss ya girl!

En fijn dat het tog goed is gekomen met de vlam aansteken ;)
Liefs en knuff Els