vrijdag, juli 14, 2006

Nieuwe foto's!


De haven
zeehonden!!

Reggae cruise

en een kleine update: Afgelopen zaterdag gevaren met Kim en haar vader! Echt gaaf! Ze hebben een hele coole speedboot! Op zondag gevaren met Allisons vader en savonds gevaren op de reggae cruise met Kim, Sam, Meredith en ik (Kim is niet op de foto's te zien) We hadden allemaal te diep in hetb glaasje gekeken;-) Het was echt super gezellig!
Maandag eerste dag in scampercamp (4 t/m 6 jaar) Dinsdag een international committee meeting (Cindy eindelijk gezien) woensdag weer een chaperones meeting (ik ga voor een heel groot deel mee met de katwijkse groep, eigenlijk mag ik alle dagen mee maar dat wil ik niet) Zaterdag: New York en maandag: terugkomst New York, vetrek Boston! Ik ben er bij in Boston! Oh en ik heb een enorme allergische reactie op de muggen gehad hier(nog steeds)....het moest er een keer van komen...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat je ons komt ophalen in Boston. Ik hoorde van Mary dat je haar al 3 x had gezien. Het lijkt me echt zo gaaf. Met die kindjes 4-6 lijkt me ook gaaf! Heb je Andy en Meagan ook al gezien?
Nou.. tot over 3 dagen in ieder geval! Dagmar

Anoniem zei

Hej meiske,
goed om te horen en supertje toffe fotoows! ik ben inmiddels ook weer back!

We keep on mailing! YoY was gaaaaaaaaaf! :D

Liefs en big Hug!

Els

Anoniem zei

Heej Jacc,
de stroopwafels zijn aangekomen hoor!!;) 'k Had zelf ook al paar pakjes vor je gekocht haha dus nou hebbe we egt vett veel! Mr die stroeppwaffells kome daar wel op denk ik zo:P
Nou have funn!! Enne see yah soon!!:D;)
Grts,
Toni