dinsdag, juli 04, 2006

Maandag 3 juli

Hier even een kort berichtje van mij! Thanks voor al jullie lieve berichtjes!
Okay even snel een update: afgelopen vrijdag was er een counselorhunt, ik heb mn longen uit mn lijf gerend en ik ben niet gepakt! Wat had ik geluk! Heel veel junior counselors waren wel gepakt maar veel senior counselors (waaronder ik) niet. Daarnaast heb ik vrijdag Sam ontmoet, hij is een jongen uit Engeland en was de adfgelopen jaren ook counselor op kamp knickerbocker. Ik denk dat hij er deze zomer niet werkt, want na vrijdag heb ik hem niet meer gezien...maar hij zag er nogal indrukwekkend uit...En daarmee bedoel ik: hij is leuk! haha, maar goed dat vinden meer mensen hier dus dat is geen nieuws en daarmee is ook alles gezegd, denk ik.... Zaterdag hebben we vrijwel niks gedaan...En zondag zijn we met Allison's vader en zijn vriendin een stuk gaan rijden in hun jaren 60 auto (met open dak en in rood!) Die ochtend zijn we eerst naar de kerk geweest...om eerlijk te zijn vole ik me nogal eenzaam hier in mn geloof..haha..Allison en haar moeder geloven wel maar dat is het ook...Maar Allison is toch meegegaan naar de methodist church...en we waren de enige jongeren in die kerk! Echt heel erg! De dienst zelf was erg goed! Het doet me een beetje denken aan de protestantse kerk thuis maar geen ene kerk hier valt te vergelijken met Nederland, evangelische kerken kennen ze hier niet in de regio geloof ik...
Zondag was in ieder geval erg leuk, Allison's vader is gaaf! En zondagmiddag hebben we de hele middag de country music channel zitten kijken, de familie Wood houden nu eenmaal van country music...Justin houdt van Rascal Flatts en Allison van Carrie Underwood (de winnar van american idol) elke keer als ik de naam underwood hoor moet ik aan ondergoed denken...beetje stom, maar ach.
Vandaag heb ik geshopt in Augusta, de hoofdstad van Maine, ik heb veeeel geld uitgegeven aan shirts, en korte broeken, en een zonnebril.
En morgen is er july the 4th, nationale feestdag...iedereen is al in de ban van die dag! Ik hou jullie op de hoogte! xxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Haajj,
zo da klinkt weer superleuk allemaal!! Btr da je nie gepakt ben met de counselorhunt:P Hihi krijge wij die Sam ook nog te zien(a):P Nou meiss have fun!! Enne tot over n week of 2;) See yah!
Grts,
Toni

Anoniem zei

heej girl,

hihi, echt té grappig, ik lees Sam en ik spring bijna op van mijn stoel van huh? Hoe kan dat nou weer :P
Oké hij is leuk en daar is alles mee gezegd, helaas dan maar..
Succes komende week! Ennuh komen er nog fotoowzz??
Liefs Els