zaterdag, juli 08, 2006

New York

Het is weer weekend, wat gaat de tijd toch snel! Twee weken geleden stond ik nog op schiphol en nu zit ik al weer twee weken in Boothbay! Volgend weekend naar New York, yes! Vliegtickets waren nogal duur, dus ik ben nu vrij arm, haha, maar goed we zien wel! Hotel betaald Allison's moeder....ik schrok nogal toen ze zei welk hotel....: Hilton! We verblijven dus in het Hilton op 8th avenue in New York volgende week...Wow! Op zaterdagavond gaan we naar een musical genaamd Rent. Het wordt mn eerste musical, dus ik ben benieuwd. En voor de rest natuurlijk: empire state building en Central Park, statue of liberty, wallstreet en Ground zero!
Ideeen zijn welkom!
Die week daarna komt de nederlandse groep. Ik mag zo vaak mee als ik wil, maar dat wil ik Neal ook niet aan doen dus heb ik wat data's uitgezocht, ik ga in iedergeval de eerste week mee naar Burnt Island en waarschijnlijk ook Portland de week daarop ga ik mee raften en die week daarop naar Funtown/splashtown. Als ik het zo bekijk wordt het een fantastische reis voor de nederlandse groep! Hopelijk zit het weer ook een beetje mee want het is nogal wisselvallig, vandaag is het wel 28 graden (niet zo warm vergeleken met nederland, anders warm) maarhet regent ook wel veel. Vandaag ga ik met Kim (leiding) en haar ouders varen en morgen ga ik met Kimop een Reggae cruise (daarvoor moet je boven 21 zijn, dus dan weet je al wat het is....)Ik heb er zin in!
Toni + Dagmar: ik heb Mary nog niet gezien, eigenlijk heb ik nog bijna niemand gezien die ik ken, echt erg, iedereen is erg druk en ze werken hier allemaal.
En voor de rest heb ik het hier super naar mn zin, geen heimwee, en het voelt nu al echt als mn thuis...haha! Al mis k wel een beetje mn vrienden en familie in Ned.
Liefs, Jac

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej,
oeeh die trip naar NY klinkt supergaaf!! En da verblijf je in het Hilton!!! Menn, da lijkt me supergaaf!;) Hoe lang blijf je daar da?
'k Vinnut trouwes supergezelliej da je ook paar dagen met ons meegaat;) We hebben er hier in NL al super veel zin in! Maandag laatste info-aaf en dan issut bijna al zover!
Jmmr da je nog niet echt veel 'bekenden' hebt gezien, nja alleen Aaron dan:P Haha!
Nou doeii!
Grts from Holland!
Toni

Anoniem zei

worden dus leuke weekies :)
meis have fun in elk geval maar dat komt wel goed lees ik zo :)

Liefs en knuff Els

Anoniem zei

Heey!
Mary is inderdaad veel werken en ze was op vakantie zei ze. In het Hilton hotel.. :O, dat lijkt me gaaf! NY trouwens ook! Ik vind het - net zoals toni- gezellig dat je met ons meegaat. Ik zie je dan binnenkort! Veel plezier! Dagmar

Anoniem zei

Anonymous ben ik trouwens :D

Michie zei

Whaa, gewoon Hilton, geld teveel ofzo :P
NYC is kicke he :D